torsdag 25. august 2011

13 dager

Går utrolig seint.

Jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Hadde vært morro å bake noe, men jeg har visst ikke alle ingrediensene til hverken det ene eller andre. Ikke orker jeg å gå på butikken heller. Som om ikke det er nok, så funker ikke tv'n. Igjen. Blir gal av hele tv-styret. Skulle ønske jeg ikke hadde gjort meg så avhengig av denna glaneboksen. Men det har jeg gjort.

Skulle egentlig vært på skolen, men forsov meg. Gadd ikke dra når jeg så hva klokka var når jeg våknet igjen. HURRA for Crinone og bivirkninger som gjør at jeg sover over vekkerklokka som ringer for harde livet...! Hvordan dette skal gå, nei det aner jeg rett og slett ikke. Må forresten hente ut mer Crinone, for jeg har igjen bare til og med søndag morgen.

Trur jeg skal lese litt jeg. Burde lest på stoffet som jeg går glipp av på skolen, men Eliteserien-bøker er mye mer morsomt. Vi har nå tre av dem som jeg enda ikke har rukket å lese. Yey. Skulle skrevet målsetningsrapport og sånt også, men kjære vene, blir sliten bare av tanken.

Blir nok bare så jeg sitter her i sofaen og gjør ingenting. Deilig det også, egentlig.

3 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg heier på den lille kjøttkaka deres! ♥
    Jeg teller ned dager med deg... :)

    SvarSlett
  2. Nå har det allerede snart gått en dag, så dette går unna :D
    Du får teipe vekkerklokka rundt hue så våkner du nok :p

    SvarSlett
  3. Ett ønske:
    Har ihvertfall den beste kjøttkaka i verden, om dette skulle gå bra :-)

    Toppenavheia:
    haha, ja, skulle gjort det :-P

    SvarSlett