tirsdag 29. mars 2011

Stille før stormen; 16 dager igjen...

Faktisk straks 15 dager igjen. Åh, som det skal bli en glede å komme igang igjen! Jeg kan ikke vente med å se hvordan det vil gå denne gangen, men håper jo selvfølgelig det vil gå bra. Jeg lengter sånn etter hjertegullet vårt!
Har ikke skrevet så mye de siste dagene. Jeg har vært inne å tittet hos de dere som jeg følger, men jeg har ikke kommentert så mye heller... Jeg har de siste dagene bare følt meg tom og tiltaksløs, så da er jo det resultatet.
Leverte 3 oppgaver på lørdagkveld, og fikk tilbakemelding idag om at jeg i praksis må skrive om alle oppgavene. Innen ei uke. Det er takka en får for null veiledning i hvordan de typer oppgaver skulle skrives. Huff, motivasjonen til å fortsette skolen har glimtet med sitt fravær de siste dagene. Samtidig er det jo en kilde til bedre lønninger etterhvert, og om en skal ha unger i hus som skal ha klær, mat, barnegaheplass og hele pakka,  så er det jo greit å ha. Bare så synd opplegget er så vanvittig dårlig. Åååååå... *frustrert*. Har liksom ikke mer enn passe lyst å gå på skolen imorgen heller asså... Kan ikke annet enn å telle ned til påske. Da er forhåpentligvis alle disse oppgavene ute av verden, og uansett hvilke oppgaver vi da har fått, så skal jeg ta meg FRI! Ja, for vi kan jo ikke gå en dag uten oppgaver som henger over skuldrene. Forelesninger er oppskrytt. Grådig mye teori og skriveoppgaver til et praktisk yrke om jeg får si det. Trur ikke jeg hadde valgt det samme igjen. (Spør meg igjen etter skolen imorgen, da kan meningen være en annen).
Jaja, vi får snakkes igjen :-) Kanskje ikke imorgen, men hvem vet? Håper alle får ei god natt. Sov godt! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar