tirsdag 8. mars 2011

Nå begynner det å røyne på her...

... for mensen er enda ikke kommet!!! Himmel og hav, enn om den ikke kommer i løpet av dagen?? Det MÅ den nemlig, om jeg skal få begynt med sprøytene imorgen! Jeg er ikke blitt gravid heller, har nemlig testet, for sikkerhets skyld. Har ikke blitt gravid før, og skal vel noe til at jeg skulle blitt det nå, men man vet jo aldri allikevel. Kroppen er jo så underfundig!
Snakket med de på klinikken idag, og de sa jeg måtte ringe når den kom, slik at jeg evt. kunne få ny time til ultralyd. De snakket også om at hele forsøket kan bli utsatt om den ikke kommer iløpet av de neste dagene....!! JEG NEKTER!! Jeg vil komme igang ASAP! Kan jo nesten lure på her, om det i det hele tatt er meningen jeg skal få være gravid noen gang... :-( Blir hvertfall en smule humørsyk av mindre...
Sykepleieren jeg snakket med sa at om mensen kom iløpet av dagen idag, så kunne jeg fremdeles starte på PuregonPen imorgen. Har aldri villet ha mensen så mye som jeg ønsker akkurat nå! Heldigvis er det enda håp, for dagen er ikke omme enda, men jeg vil allikevel ikke vente lenger nå.
Om ikke annet, så blir en verdensmester i venting av dette opplegget. Svangerskapet blir jo så langt! Idag er jeg litt sjalu på de som ikke oppdager at de er gravid før de er kommet omtrent halvveis... Tenk så herlig da, og så kort et svangerskap! Akkurat nok tid til å forberede seg, og gjøre klart hjemmet sitt til et nytt individ. Selv har jeg jo selvfølgelig alt klart i hodet allerede, på hvordan jeg vil det skal være når vi får et barn i hus, men hva skal man med planer, om de ikke blir realisert?
Dette får være nok klaging for idag. Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar