lørdag 19. mars 2011

Dårlige dager...

Bare sover.... Orker ikke mat, orker ingenting. Må bare holde meg på beina gjennom arbeidshelga hvertfall, så får jeg lov å sove igjen til uken. Litt hvertfall. BLÆH, vil bare ha sommerferie og en voksende spire i magen. Sommerferien kommer garantert, så får bare håpe om spire også.
Er så sliten om dagen, skjønner ikke hvor jeg henter energi til å stå opp en gang, men til tross for at jeg ikke føler jeg har noe å stå opp til, så har jeg nå klart det. Hver dag. Og da gjør det vel ikke så mye om klokken blir både ett og to, bare jeg kommer meg opp vel? En fin ting hadde jo vært om matlysten var der også. Det hadde vært veldig fint. I mellomtiden får jeg fortsette å tvinge i meg litt føde.
Men nå må jeg legge meg, for imorgen skal jeg liksom klare å stå opp før 7 for å komme meg på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar