onsdag 30. mars 2011

Grønne griser

Noen av dere som har spilt Angry Birds? Jeg ble jo så nysgjerrig når det var noen som snakket om dette, så måtte laste ned det spillet på telefonen (det var gratis på android marked).
For dere som ikke vet hva det dreier seg om, så er det i store trekk snakk om at man ved hjelp av fugler i forskjellige størrelser, farger og funksjoner skal drepe grønne griser. Med sprettert. Altså, at man skyter fuglen med sprettert.
Jeg ler meg ihjel...
Det er så latterlig teit, men fy flate så morro! Grisene gjømmer seg ofte under glass, planker og murstokker, og noen av de har også hjelm! Grønne griser med hjelm. Helt naturlig. Og å skyte på dem med fugl i sprettert er enda mer naturlig. Og grunnen til at det heter Angry Birds er jo SELVFØLGELIG at de grønne grisene har stukket av med fugleegg som skal kreves tilbake, og da kan man jo ikke være blid!



Og selvfølgelig må jo disse grønne grisene sjele.
For å toppe hele skiten våknet jeg til vekkerklokken idag, og tenkte: Nei, må slumre litt. Dessuten måtte jeg drepe noen flere grønne griser før jeg kunne tillate meg selv å våkne. Så ja, jeg har også begynt å drømme om disse "sjarmerende" vesnene... Bør jeg bli redd for å være avhengig da?

Skikkelig meningsfyllt (???) innlegg, men noe må jo tiden mellom forsøk fylles med :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar