mandag 14. mars 2011

Blødning! NÅ?

Jeg gir meg ende over... Begynner å lure på hva slags kropp jeg egentlig har som oppfører seg så rart? Sykepleieren på klinikken mente jeg kanskje kunne begynne å blø i løpet av torsdag eller fredag, og at det ville være helt normalt. Vel, det skjedde jo ikke, og jeg tolket det som at det også ville være normalt, siden blødningen stanset veldig kort tid etter jeg begynte på sprøytene sist. Tolket det derfor som at jeg gjerne ikke ville komme til å få blødning i det hele tatt, om den ikke kom torsdag eller fredag.
Men idag, ja, for kanskje en time siden, DA kom det jammen meg en blødning. Neste spørsmål er da; hvor lenge har kroppen min tenkt at den skal vare? Lenge nok til at alt blir spolert denne gangen også? IGJEN? Jo mer jeg trur jeg forstår, jo mer dukker opp som jeg absolutt ikke forstår. Får heldigvis anledning til å spørre imorgen hva som egentlig skjer med kroppen min. Tankene svirrer jo; feiler det meg noe, kanskje alvorlig, som gjør at kroppen min reagerer sånn den gjør, eller er det bare sånn det av og til er, isåfall hvorfor??
Jammen ikke lett å konsentrere seg om skoleoppgaver nei... Men de får gå sånn det går, jeg bryr meg ikke så veldig om hva slags karakter jeg får, bare jeg består. Et menneske er så mye mer enn hvilke karakterer en oppnår på skolen, og det er mye som tilhører forskjellige yrker som ikke står i noe pensum. Personlighet f.eks? Man kan ikke lære seg til å ha god eller dårlig personlighet, det er noe man har. Fra fødselen av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar