onsdag 23. mars 2011

21...

... Er antall dager som er igjen til jeg skal begynne på Proveratablettene. Åh, som jeg ser frem til en ny oppstart! Om ikke annet, så fyller det meg med håp. Håp om at håpet ikke er det eneste jeg skal fylles med, men også en liten spire som slår rot og gror til det blir et helt nytt menneske! Merkelig tanke egentlig, en tanke som også er god! Håper jeg får en grunn til gode tanker snart. De dårlige begynner å bli så mange...
Nå skal jeg varme opp til Spekter-kvelden med litt skoleoppgaver. Blir nå ikke arbeidsledig selv om en sitter hjemme en dag eller 4... Innlevering av 3 (!!!!) oppgaver til søndag, så må se til å få gjort de ferdig etterhvert... Og når søndagen kommer er det jammen bare 17 dager igjen til Proveraoppstart, så uansett hvor treigt tiden kan gå, så går den hvertfall riktig vei! :-)
Håper alle får en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar