lørdag 30. april 2011

Vektøkning?

Vel, vet ikke om jeg har gått opp i vekt, for en vekt er rett og slett ikke noe vi har i hus. Vi hadde det en stund, men det funka ikke. Vi ble bare paranoid, både mannen og jeg. Vi har fått det mye bedre med oss sjøl og hverandre etter den forsvant *puuuh*
Men asså, som jeg har skrevet om tidligere, så blir jeg lille puppeline når jeg bruker sprøytene. Denne gangen er heller ikke noe unntak, og 75B er på plass igjen. Men denne gangen får jeg heller ikke igjen noen av dongeribuksene mine! Magen er øm når jeg trykker på den, men det kan ha like mye med selve stikkmerkene som noe annet...! Selv om tilsammen ca 50 follikler nok kan ha noe med saken det også! Jeg synes 50 er lovlig mange, og jeg håper at de aller fleste er ubrukelige. Om ikke kommer jeg til å ende opp som den neste "Octomom"! Jeg vil jo ikke at noen av eggene skal gå til spille, selv om jeg vet at egg som ikke blir brukt vil bli sendt til forskning, og at det i Norge ikke settes inn 6 egg om gangen, faktisk ikke mer enn to. Og to om gangen trur jeg kan være nok. Jeg trur tvillinger er travelt. Men jeg ønsker meg sånt. Til tross for skremselshistorier fra farmor om de store ungene hu fødte, bl.a. et tvillingpar som BEGGE veide mellom 3,5-4 kg. Hver. Bare det er nesten 8 kg bare i baby, så kommer alt det andre i tillegg. Stakkars dame. Men hu ble ikke skremt, og fikk enda flere etterpå. Så hu er da tøff og! Beste farmora :-)
Tilbake til saken: Jeg vil ikke gå i joggebukser hele tiden, selv om det er ufattelig deilig. Men helgen skal nok utvilsomt brukes i joggebukse. MHM, bare så det er sagt! Og mandag, da er enda en ny, stor dag! Har jo enda ikke kommet dithen uten å ha blitt avbrutt, så hver dag med ting som skjer fremover nå er fremskritt sammenlignet med tidligere. Jeg er veldig glad for det, og håper alt jeg kan på at dongeribuksene bare skal bli liggende i skuffene en stund fremover nå. En lang stund fremover. Sånn ca 9-10 mnd hadde passet meg ypperlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar