lørdag 9. april 2011

Burger fra Mix

Siden jeg egentlig skulle på jobb idag hadde mannen planer om å lage seg nachos til lørdagskosemat idag. Det er jo forsåvidt godt, men vi hadde en periode hvor vi spiste det gjerne 2-3 ganger i uken, så jeg fikk rett og slett nok. Derfor blir det burger fra Mix på oss ikveld. Ryggen min klarer ikke å stå lenge på kjøkkenet, og mannen gadd ikke, så da blir det veldig lettvint idag ;-) Greit innimellom det, men jeg trenger virkelig ikke burger hver lørdag heller asså...
Burger er sikkert ikke så bra for fruktbarheten heller, og jeg får nok bare dårlig samvittighet, men som sagt; innimellom er vel greit?
Snart onsdag, ser frem til den dagen nå. Ser frem til midten av mai, da er jeg ferdig med forsøket. Uansett. Enten det har gått bra eller dårlig er det da ingen mer medisiner. Dvs, blir vel Crinone om det går bra da.
Er det noen som har erfaring med Crinone? Er det virkelig en ekkel grønn smørje? Må man leve i tørke når man bruker Crinone? Jeg klarer ikke lang tørke jeg nei....... hehe ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar