tirsdag 26. april 2011

Englene mine!

Jeg har så mange fine mennesker rundt meg, englene mine. Noen herlige engler er vennene mine, den næreste engelen er selvfølgelig mannen min, og de søteste,  for tiden mest hjelpsomme englene er de som jobber på IVF-avdelingen på KK! Jeg har nettopp snakket med de nå, og det var helt rett at jeg begynte på sprøytene!! *JIPPI*
Fortalte ikke så mye om de andre bekymringene mine idag, for jeg fikk ny time til UL på torsdag, så jeg får heller ta det da. Har ingen forhåpninger om at det går denne gangen -heller-, så vi får se hva som sker. Imorgen begynner jeg på Orgalutran igjen i tillegg til Puregon, og den gruer jeg meg litt til, for nålespissen der var dum, og huden føles som lær når jeg skal stikke. Sånt kjennes. Men den kneika skal jeg virkelig komme meg over. Kan knapt kalles ei kneik.
Jeg har selvfølgelig andre engler rundt meg og, disse englene som kalles familie. De setter jeg umåtelig mye pris på. Også var det dere bloggere der ute da. Dere er også engler, og jeg kan drømme meg bort i deres innlegg. Det er godt.
Det er også godt å vite at en ikke er alene gjennom dette vente-helvete, selv om en helst ikke vil andre skal gå gjennom sånne dumme følelser som titter frem innimellom.
Dere skal vite, med-bloggere, at dere er ufattelige fantastiske engler, og jeg er veldig glad for å ha funnet eller å ha blitt funnet av dere! :-)
En god klem til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar