onsdag 2. mai 2012

Kontroll

Ingenting nytt under solen her... To dager siden slimpropphendelsen, men det skjer liksom ikke mer. Ikke enda hvertfall. Jeg må jo undres; var det virkelig slimproppen, eller er det bare jeg som synes det burde være slimproppen?
Det er jo enda to uker igjen til termindatoen, og en regnes faktisk ikke som overtidig før to uker ETTER denne datoen igjen. Innen to uker etter termindatoen regnes en faktisk som til termin om en fødsel skal skje. Det er ikke så mange som vet dette eller tenker over det, men det er sånn de tenker på sykehusene hvertfall. Så, slimpropp eller ikke, det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.

Min mormor pleide å si: Ongan kjæm når dæm e klar dæm!

Hun hadde nok mye rett i det, gode mormora mi.

Ellers har jeg vært på kontroll idag. Alt virket fint og flott, hjerteslagene er som de pleier himmelsk å høre på. Blodtrykket var fint, og SFmålet helt perfekt! Ny time ble gitt til uke 40+1, så gjenstår det bare å se om jeg kommer da eller ikke. Hadde vært fint å slippe, og heller ha Hjertegullet i armene mine.

Nå skal jeg ha meg lunsj, og jammen skal jeg ikke bevilge meg en stor bolle med pistasjis og sjokoladesaus til! Ikke sunn lunsj, men himla god lunsj. Dessuten passer det så fint idag i Bergenssola :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar