søndag 5. juni 2011

Utenlandstur! (Med bilde av meg!)

Takk for sist, folks!
Hoho, jeg skulle gjerne skrevet nå at vi har vært på utenlandstur i helga, men det har vi ikke. Istedet har vi kosa oss med besøk fra det lange innland. Minst like bra!
Men om man skal på utenlandstur, så er det på sin plass med et passbilde, og siden vi skal langt, langt avgårde på ferie i år, så trenger vi sånt. Dette bilde hadde jeg tenkt å legge ut på den bildeløse utfordringen under punktet "meg", men det ble ikke slik. Dere kan jo tydelig se at jeg på alle måter har gode gener gjennom utseende som virkelig må føres videre. Derav våres forsøk på å få barn.
Hold dere fast folkens, vær beredt til å bli forført, for denne dama kan sjarmere!

Ja, som dere kan se, så holder jeg meg utrolig godt for alderen, er dere ikke enig? Dessuten har jeg på meg favorittgenseren min. Bildet ble tatt rett etter besøk hos frisøren. Jeg bruker jo selvfølgelig en av byens beste!


Altså. Dette var en spøk. Saken er at bildet er fra en sånn humorhistorie, hvor dama på bildet er "Granny". Jeg leter og leter, men finner ikke historien noe sted. Historien hadde også mange andre sjarmerende bilder. Jeg har resten av bildene, men ikke historien. Irriterende! Hvorfor jeg har bildene? Fordi den gangen jeg fant historien, så lo jeg så jeg nesten tissa på meg av bildene. I ettertid har jeg innsett at bildene ikke er de samme uten historien. 
Noen som vet hva jeg snakker om? For det gjør jeg nesten ikke sjøl... Det var liksom en familiehistorie hvorav bildene var med på å beskrive de enkelte folka i historien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar