lørdag 18. juni 2011

Lørdagslatskap

Igår var siste dag på skolen for min del, og det betyr at jeg nå er halvveis mot å bli sykepleier! :-D Deilig tanke det, at jeg endelig er halvveis mot å endelig få større ansvar på jobben, og dermed litt mer cash. Som man sier: Penger er ikke alt, men uten penger har man ingenting. Det at det var siste skoledag igår betyr at jeg har igjen ei uke igjen på jobb før det blir skikkelig sommerferie. Åh, som jeg gleder meg!
Jeg vil at ferien skal vare i en evighet, samtidig vil jeg den skal gå fort, slik at jeg kan begynne på proveratablene. Jeg gleder meg sånn veldig til ny oppstart, jeg kan rett og slett ikke vente, men det må en jo bare gjøre.
Ellers intet nytt å skrive, dette var vel gjerne ikke så mye nytt det heller, men sperra er kommet.
Er så mye jeg sitter inne med, men jeg klarer ikke helt å få de ned i ord. Sånn er det, men håper det løsner litt etterhvert.
Ellers vil jeg anbefale alle å sette på tv ikveld på tvnorge, der de skal sende Wild Hogs. Vill komedie, jeg ler hver gang! Dessuten har jo "drømmemannen" min og resten av hans band et par fatastiske låter med der. Om noen fremdeles lurer på hvem det kan være, så sjekk ut dette innlegget. Eventuelt går det an å sjekke ut filmen rett under her. ENJOY! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar