torsdag 16. juni 2011

Konserten over dem alle! JON BON JOVI *elsk*

Idag føler jeg meg mørbanket. For ikke å snakke om igår. Vi klarte nesten ikke å komme oss til t-banen, for vi hadde så hovne føtter, og vonde rygger. Sånn blir det etter timesvis med stående venting, og stående hoppinge under konserten.
Golden circle hadde to køer. En for de som hadde bestilt billetter gjennom fanklubben, og en for oss andre. De som hadde bestilt gjennom fanklubben slapp inn først. Gjorde egentlig ikke så mye, for vi hadde bare et kjærestepar foran oss, så stort nærmere hadde vi ikke kommet uansett.
Så kom vi inn og ventet og ventet. Vi slapp jo inn kl 5, og oppvarmerne skulle jo ikke spille før kl 7. Vel, klokka ble både 8 og kvart over, men det gjorde ikke så mye egentlig, for da kunne de ikke spille så lenge, og jeg likte ikke musikken så godt. Billy Falcon var det som varmet opp. søk ham opp på YouTube, om du er intressert i å vite hvordan han høres ut.
Mellom Diamond Circle og Golden Circle var det en slags... tja... Catwalk(?) som gikk i en bue som skilte de to circlene. Vi spøkte og lo og sa "tenk om Jon kommer utpå der da", men vi ville liksom ikke helt tro det, sjøl om den var bygget med bruer på begge sider og det sånn egentlig ikke skulle vært noe i veien for at det skulle kunne gå.
Endelig begynte konserten. Jeg hadde ikke tørre øyne ett sekund  av konserten, var den fjortisjenta! Men så skjedde det vi aldri trudde skulle skje. Jon kom gående rundt på den herre "catwalken", og sto garantert ikke mer enn 3 (!!!!) meter unna oss!!! :-D Trudde jeg skulle daua. Når jeg kom hjem idag hadde jeg 176 elementer på kameraet med både bilder og videoopptak, men under siste sangen ble minnekortet fullt. *sukk*, det var ikke helt planen, men akkurat som fortjent, siden jeg ikke slettet bildene som var på kameraet fra før når jeg puttet de inn på pc'n.
Dagen igår var bare fantastisk. Kunne fortalt så veldig masse mer, men jeg vet bare ikke hvor elelr hvordan jeg skal begynne.
Vi var forresten VELDIG glade for at Richie var tilbake, konserten ville ikke blitt det samme uten. Jeg håper samtidig han var på Rehab lenge nok til å bli frisk, ellers får han bare komme seg tilbake, for han kan ikke kaste bort talentet sitt på misbruk! Det får han ikke lov til, men ingen andre enn han kan klare å kontrollere det. Jeg håper bare for hans egen del også, at han klarer det.
Til slutt et lite bilde, der Jon står heeeeelt nærme oss, men vakke helt enkelt å ta bilde av han. Still, here it comes:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar