torsdag 25. mars 2010

Det har jeg vel skjønt...?!?

Og HVA har jeg skjønt? Jo DETTE. Si meg hvordan i all verden en sånn liten bil skal få så små skader av å kjøre i autovernet i 176 km/h? Greit at Toyota kanskje er solide biler, men jeg har min tro på at bilen ville fått mye større skader om den bare hadde kjørt 50 km/h.
Jeg sa det til mannen allerede da de første bildene av bilen kom på trykk, og neimen om jeg skifter mening nå, når Erik Aalling fra veidirektoratet mener det samme. Det var nok bare noen som ville ha igjen litt forsikringspenger tenker jeg.
Dessuten har de jo også tidligere sagt at Prius ikke er en av bilmodellene med denne etterhvert berømte pedalfeilen. Det eneste som har vært med Prius, det jeg har fått med meg er dette, og det har med bremser å gjøre! Noe som forsåvidt kan være årsaken til denne.... ulykken.... med Prius vs. autovern. MEN, det er jo de NYESTE Priusene de tilbakekaller, og om dere ser litt på frontlyktene, så er det ikke så vanskelig å se forskjellen. Så der forsvant den teorien også.

Jaja, mye kan være grunn til dette, mye ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar