mandag 15. mars 2010

Angående Onepiece og kastrering

Er et bare meg som synes dette er en merkelig mote? Jeg skjønner godt at de kan være behagelige å gå i, slaffe hjemme. Men spar meg... I mine øyne passer det seg ikke å gå rundt på kjøpesenter med slike. Jeg skjønner jo at de som er i alderen 14-18 gjerne vil vise at de har skaffet seg (minst) èn slik en, men jeg trur ikke de (dere) skjønner hvor teit det faktisk ser ut.

Kan godt tenke meg en sjøl, det skal jeg ikke nekte på, men den skal da i tilfelle KUN brukes søndager, når jeg er hjemme og ikke skal noenting annet. Men et kjøpesenter? Niks. Never. Jeg vil IKKE se ut som en baby i offentlighet altså! Jeg er jo tross alt voksen! (Prøver jeg hvertfall å innbille meg) ;-) Jeg har da hvertfall fast jobb i tillegg til pågående utdannelse, så det er da et godt skritt i riktig retning! Jeg fikk til og med symaskin til jul av mannen min, så husmor er jeg visst også blitt. Og er man husmor, så er man vel også voksen? Ja, også er jeg jo gift, har hus, stasjonsvogn, katt og hybelkaniner.
Ja, jeg har hybelkaniner, så HELT husmor er jeg nok ikke blitt enda ;-)

Angående katten, så skal han kastreres imorgen. Trudde aldri jeg kunne få så dårlig samvittighet ovenfor katten vår. Men, det må gjøres, om han ikke skal holde oss våkne natt etter natt etter natt når han kjenner lukta av en jentekatt med løpetid i nabolaget...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar