torsdag 25. september 2014

Brev!

Fikk brev i posten idag, der sto det at vi har fått hele 9 eskimoer på frys! Det er jo helt vanvittig egentlig, men jeg håper at jeg ikke trenger å bruke de.
Ellers venter jeg snart ihjel. Har kanskje nesten bestemt meg for ikke å teste før blodprøven neste torsdag, men jeg vet ikke om jeg klarer det. Jeg vet ikke om jeg skal prøve å vente heller. Er jeg heldig har jeg ikke klart å bestemme meg i tide. Da slipper jeg å ta stilling til det.
Forvirrende? Skulle bare sett hvordan det ser ut inni hue mitt. Ikke mye som henger på greip der heller. Innimellom føler jeg meg kjeeeeeempegravid, mens andre ganger føler jeg at det ikke er vits i å tenke på annet enn at vi må roe oss med tanken på "bare" ett Hjertegull.
Hun er verdens beste Hjertegull.

2 kommentarer:

  1. 9 eskimoer?! WOW!!!!
    Satser på at dere ikke må igang med fryseforsøk igjen, men så godt å ha de der..
    Vi er jo sååå fornøyd med våre 2 ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, 9 er helt vanvittig. Over all forventning!

      Slett