søndag 31. juli 2011

Ut på Kæmpingtur, aldri sur. Ikke absolutt hele tiden hvertfall.

Jeg har egentlig lyst til å en gang reise på campingtur. I campingBIL that is. Bare for å prøve det liksom? Trukke det ville være så dumt jeg. I sommer så vi forresten en campingbil med henger på slep. Oppå hengeren hadde de en elbil! Vakke det smart eller? For vår del trur jeg derimot sykler på stativ bak på en sånn bil vil være mer aktuelt.
Men hvordan vil det være å bo SÅ tett innpå hverandre? Trur det vil gå greit jeg, men det må jo være lov å ha noen utbrudd, hvertfall om noen har lånt ting, uten å sette det tilbake i samme stand. Vel, det var litt ut av sammenheng, men dere skjønner det, om dere ser denne filmen. Litt dårlig humor må en jo unne seg, når en bare er ei uke og en dag (siden det nå teknisk sett er søndag) til pillestart! Må jo bare være glad da! ;-)
Vel, her er det en som har tenkt seg på Kæmpingtur. Jeg kan advare om hysteriske latterutbrudd hos seeren. Det får hvertfall jeg når jeg ser den, så om din humor er på mitt lave nivå, så blir det  nok slik.
 God fornøyelse og god natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar