fredag 25. februar 2011

NY OPPSTART!!!

Endelig, ENDELIG er vi snart igang med nytt forsøk. Fikk brev fra Kvinneklinikken forrige uke, og datoen jeg nå begynner med hormonstimulering er onsdag 9.mars. Det betyr at jeg p mandag skal begynne med en ny Primolut-kur slik at jeg for en blødning. Det er viktig å få en blødning før en begynner med hormonene, og det er vel for at da er livmoren på sitt mest gunstige stadie, trur jeg.
Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på at det går bedre nå enn første gangen. Dere som følger med i bloggen husker vel gjerne hva som skjedde, men for nye lesere er det bare å se tidligere innlegg :-) Føler det blir bortkastet bruk av tid å forklare det en gang til.
Jeg skriver nok snart igjen, ha ei god helg så lenge folks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar