mandag 29. november 2010

Cetrotide var visst ikke så ille :-)

Selv om klokken var 7, øynene så og si klistret igjen, så gikk det veldig bra med cetrotide injeksjonen! Og selv om nålen var litt større enn på den andre sprøyta jeg tar om dagen, så var ikke det så ille heller! Det gikk rett og slett veldig fint! Heldigvis.
Når sprøytene var tatt gikk jeg og la meg igjen. Bråvåknet når klokken var 14. SHIT! Trur ikke jeg har sovet til et sånt tidspunkt før i hele mitt liv, annet enn om jeg har hatt jetlag... Jeg trengte det sikkert, men lurer da på hvordan det vil gå resten av uken, når jeg skal på skolen, i helgen når jeg skal på jobb, og skole til uken igjen... Jaja, alt går seg til, så da gjør vel dette også det :-)
Nei, nå får jeg prøve å få gjort noe idag, sånn at dagen ikke blir helt bortkastet. Er enda ikke kommet over sjokket over hvor lenge jeg sov idag! :-S
Dagens favoritt: Bon Jovi - These Days.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar