onsdag 8. september 2010

Lisa Williams :-) + Nedtelling!

Ja, nå er vel show nr. 2 i Bergen vel gjennomført, tenker jeg. Var jo på showet hennes igår, og det var bare helt fantastisk! Altså, mye av det hun sier er igrunn ganske svakt, men så har hun små detaljer innimellom som virkelig får en til å tru at det ikke kan være noen tilfeldighet at det er akkurat det hun sier. Hun hadde ikke kontakt med noen av "mine", men av 1500 publikumere, så skal det vel noe til også, tenker jeg. Hun snakket tross alt ikke med mer enn tilsammen kanskje 6-7 publikumere :-P Men det var råflott, og anbefales virkelig! Skulle ønske jeg kunne se henne igjen ikveld, men det har jo vært utsolgt i mange mnd, og dessuten: HUN KOMMER TILBAKE TIL NORGE NESTE ÅR!!! Sa hun igår hvertfall :-)

Fikk ikke sove mye inatt nei, tankene svirret! De svirret om alt, mellom himmel og jord egentlig. Jeg var egentlig ganske sikker på forhånd at jeg ikke ville få kontakt med noen, og det trur jeg er fordi jeg dypt i mitt hjerte vet de har det bra, og at de er glad i meg og resten av de som sto dem nær.

Ellers teller vi ned; 26 dager til vi skal på Haukeland!! Finnes ingenting jeg gruegleder meg mer til altså! Det blir spennende det! (Gleder meg til den dagen jeg teller ned til termin, håper virkelig det blir en realitet en gang i fremtiden!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar