torsdag 27. mai 2010

Bare gode ting fremover...

Ja, fint vær og sommer er selvfølgelig ikke noe å forakte. Selvfølgelig har jeg ganske lys hud, og blir veldig fort solvbrent. Av den grunn ble jeg ikke lite rød i forrige uke, da jeg satte meg ut i solen uten å huske på solkrem. Jaja, sjølgjort er nå velgjort. Kan en skylde på at det er lenge siden sist solkrem har vært aktuelt?? hihi ;-)

Den andre, selvfølgelig store tingen er jo forsøkene vi skal igang med til høsten. Dette trenger for all del ikke være positivt, er heller ikke forberedt på at vi lykkes med en gang, men det blir en stor glede å endelig komme igang, så får vi ta et som det kommer derfra! Har enda ikke fått brev ang. forsamtale, så blir liksom litt skuffet hver gang en går fra postkassen uten at det er et fint brev fra HUS oppi.

Ha en flott dag videre folkens, og ha en riktig god helg! For min del blir det nok for det meste jobbing, og dermed lite skriving. Sånn er det å være i helsevesenet, men å ikke bli tatt ut i streik ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar